Virksomheds oplysninger:
Hos Tina
CVR. nr. 32860931
Haraldsvej 2, 2670 Greve
info@hostina.dk
Tlf.: 6060 8865
Etableret i 2010

Telefonen er åben:
Man-fredag kl. 9-15

Se Butikkens åbningstider se her

Betaling, Fragt & Levering

Betalings metoder:
Du kan vælge at betale på følgende måder:
– Dankort, Visa, Mastercard, VisaElectron

Der kommer ikke noget betalingsgebyr på, når du handler “Hos Tina”
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Leveringstid:
Leveringstiden er 1-4 hverdage.
Du kan også vælge at afhente i  klinikken i Greve.

Levering og Priser:
Pakke Shop Kr. 39,- / GRATIS fragt v/ køb over kr. 1000,-

Fortrydelsesret & Returnering 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at ringe på tlf. 6060 8865 eller sende en mail på info@hostina.dk    
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Fortrydelse af en del af købet:
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
– Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering:
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen og pakken skal sendes med levering direkte til “Hos Tina”
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Tilbagebetaling vil ske senest 14 dage efter vi har modtaget din meddelelse om returnering. Vi kan dog tilbageholde betalingen indtil vi har dokumentation for at varen er returneret. Vi refunderer beløbet til samme betalingsmiddel som du anvendte i forbindelse med betaling.
Hvis du fortryder købet, SKAL varen sendes med levering direkte til:

Hos Tina
Haraldsvej 2
2670 Greve

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse, dog kun mod forudgående aftale.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller kopi af faktura.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret):
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på HosTina.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

– Er der tale om en fragtskade, har vi brug for følgende til videre dokumentation overfor fragtfirmaet: Billede af kassen udenpå, billede af varene pakket i original modtagelses emballage og hvordan varen var pakket med evt. andre varer, samt billede af selve den/de beskadigede vare/varer og pakkenr. som du finder på Pakkelabelen. VIGTIGT vi opfordrer dig til at gøre dette indenfor 5 hverdage efter modtagelse af pakken, da det er fristen for hvad vores fragtfirmaet vil behandle sagen.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger:
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Hos Tina
Haraldsvej 2
2670 Greve

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

______________________________________________________________________________________________________

Har du en klage?

Klageadgang:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til “Hos Tina” – Tina Wong, info@hostina.dk eller tlf.: 6060 8865
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.forbrug.dk.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.
Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.